Ondanks onze inspanningen kan het gebeuren dat u over bepaalde zaken niet tevreden bent. Wij vinden het vervelend wanneer u met deze klachten blijft rondlopen. We streven ernaar om uw klacht op te lossen en gebruiken uw ervaringen in ieder geval om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.
1. Eerste stap klachtenprocedure: oplossing met uw behandelaar
Bent u ergens niet tevreden over? Wij adviseren u dit altijd eerst schriftelijk of mondeling aan uw behandelaar te laten weten. Uiteraard staat het u vrij om uw klacht ook naar de directie sturen. Wij beloven u dat we er alles aan doen om samen met u de juiste oplossing te vinden.
2. Tweede stap klachtenprocedure: bemiddeling klachtenfunctionaris Bewegingsvisie
Heeft u het gevoel dat u er met uw behandelaar niet goed uitkomt? Dan kunt u een beroep doen op een klachtenfunctionaris van Bewegingsvisie . Bewegingsvisie is de overkoepelende organisatie van 15 samenwerkende orthopedische instrumentmakerijen waar uw behandelaar lid van is. Een frisse blik brengt vaak een goede oplossing. Wilt u gebruik van maken van deze mogelijkheid, dan kunt u het klachtenformulier hier invullen en naar de klachtenfunctionaris van Bewegingsvisie sturen.
3. Derde stap klachtenprocedure: De Geschillencommissie
Indien er met uw behandelaar of met de klachtenfunctionaris van Bewegingsvisie nog steeds geen passende oplossing is gevonden, hebben zowel u als uw behandelaar de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan De Geschillencommissie. U kunt uw klacht op verschillende manieren indienen:
• Via het digitale klachtenformulier
• Schriftelijk: Postadres De Geschillencommissie
Postbus 90600 2509 LP Den Haag
Bezoekadres Bordewijklaan 46 2591 XR Den Haag
Telefoonnummer: 070 – 310 53 10
maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10.00 tot 16.00 uur